Verbeter de samenwerking en klantgerichtheid van je mensen

en optimaliseer je winkelresultaten. 

Bij Great Place to Grow® bieden we op maat gemaakte oplossingen voor retailorganisaties die hun service, verkoopprestaties en klanttevredenheid verder willen verhogen. Of je nu te maken hebt met resultaten die onder druk staan, of teams naar het volgende niveau wilt tillen, wij helpen je om de resultaten van elke winkel te verbeteren.

Vaak wordt het niet halen van resultaten gewijd aan externe factoren:
‘De collectie is niet goed’
‘Ik zit op een lastige locatie’
‘De concurrentie is moordend’

Herkenbaar?

De belangrijkste sleutel naar verbetering ligt echter bij de mensen die in de winkel staan. Achter ieder cijfer zit immers menselijk gedrag!

Probleemstelling en oplossing

Het verbeteren van cijfers, het handhaven van een uniforme klantbeleving en hoge servicekwaliteit over meerdere winkels vraagt voortdurende focus.

Die focus wordt op het hoofdkantoor bedacht. Het uitvoeren daarvan op de winkelvloer is vaak een uitdaging. Als het delen van belangrijke updates, promoties en procedures over veel schijven loopt, ontstaan op de winkelvloer verschillende interpretaties die zich kunnen uiten in totaal verschillend gedrag.

Dat leidt tot inconsistenties in de formule, die de merkidentiteit en klanttevredenheid schaad.

 

Great Place to Grow® biedt een bewezen aanpak




We ontwikkelen ‘Gedrag-dat-het-verschil-maakt’

We bouwen aan een winnende werkcultuur

Onze Aanpak en Visie 

Onze aanpak is gebaseerd op 40 jaar Harvard-onderzoek en samenwerking met de The Developmental Edge, opgericht door Harvardprofessoren Lisa Lahey en Robert Kegan. Hun onderzoek toont aan dat organisaties waarin de ontwikkeling van mensen écht centraal staat, beter presteren dan vergelijkbare organisaties.

 Ontwikkeling verder gaat dan alleen het aanleren van nieuwe vaardigheden. Het gaat om transformatie op alle niveaus, waarbij we ontwikkeling en leren integreren in de dagelijks praktijk op de winkelvloer.

Belangrijkste effecten van deze aanpak:



Regiomanagers

Realiseren regiodoelen

Verzetten meer werk in hun tijd,
in plaats van meer tijd in hun werk

Dagen filiaalmanagers uit
tot verhoogde filiaalprestaties

Filiaalmanagers

Betrekken teams
bij het realiseren van filiaaldoelstellingen


Stimuleren medewerkers
tot verhoogde klant- en omzetprestaties


Doen meer met minder mensen

Verkoopmedewerkers

Veranderen meer kijkers in kopers


Laten de gemiddelde besteding
per klant groeien


Verhogen de klanttevredenheid
en herhalingsaankopen

Andere voordelen en resultaten 

Verloop en verzuim nemen af

Verbeterde winkelprestaties

Gestroomlijnd management en regioteam

Onweerstaanbare winkelervaring

Meetbare resultaten

 

Waarom samenwerken met Great Place to Grow®?




In de praktijk

Ontwikkeling van mensen vindt plaats in de dagelijkse werkpraktijk, niet in een trainingszaal buiten het werk. Wij gebruiken Harvard onderzoek als basis om die ontwikkeling binnen organisaties te versnellen. 

Onderstroom

In het dagelijks werk bepalen kennis, talent, drijfveren, emoties en overtuigingen het gedrag van mensen. Wij richten ons op het ontwikkelen van die onderstroom. 

Vast bedrag

Ontwikkeling van mensen in organisaties laat zich niet plannen en begroten, dus werken we op basis van een vast bedrag per maand. Zo heeft iedereen altijd toegang tot de beste begeleiding en bouwen we samen aan resultaat. 

Wil je meer weten?


Plan een kennismaking in.

Neem contact met ons op!

Vul het formulier in om contact met ons op te nemen. We staan voor je klaar, laten we beginnen!

Kantoor | Huis Leyduin

2e Leijweg 1, Vogelenzang, Nederland

 

Mail
 

 

Telefoon

088 - 877 88 33

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.