Verbeter de samenwerking en klantgerichtheid van je mensen
en optimaliseer je winkelresultaten.
Bij Great Place to Grow® bieden we op maat gemaakte oplossingen voor retailorganisaties die hun service, verkoopprestaties en klanttevredenheid verder willen verhogen. Of je nu te maken hebt met resultaten die onder druk staan, of teams naar het volgende niveau wilt tillen, wij helpen je om de resultaten van elke winkel te verbeteren.
Vaak wordt het niet halen van resultaten gewijd aan externe factoren:
‘De collectie is niet goed’
‘Ik zit op een lastige locatie’
‘De concurrentie is moordend’
Herkenbaar?
De belangrijkste sleutel naar verbetering ligt echter bij de mensen die in de winkel staan. Achter ieder cijfer zit immers menselijk gedrag!
Probleemstelling en oplossing
Het verbeteren van cijfers, het handhaven van een uniforme klantbeleving en hoge servicekwaliteit over meerdere winkels vraagt voortdurende focus.
Die focus wordt op het hoofdkantoor bedacht. Het uitvoeren daarvan op de winkelvloer is vaak een uitdaging. Als het delen van belangrijke updates, promoties en procedures over veel schijven loopt, ontstaan op de winkelvloer verschillende interpretaties die zich kunnen uiten in totaal verschillend gedrag.
Dat leidt tot inconsistenties in de formule, die de merkidentiteit en klanttevredenheid schaad.
Great Place to Grow® biedt een bewezen aanpak
We ontwikkelen ‘Gedrag-dat-het-verschil-maakt’
We bouwen aan een winnende werkcultuur
Onze Aanpak en Visie
Onze aanpak is gebaseerd op 40 jaar Harvard-onderzoek en samenwerking met de The Developmental Edge, opgericht door Harvardprofessoren Lisa Lahey en Robert Kegan. Hun onderzoek toont aan dat organisaties waarin de ontwikkeling van mensen écht centraal staat, beter presteren dan vergelijkbare organisaties.
Ontwikkeling verder gaat dan alleen het aanleren van nieuwe vaardigheden. Het gaat om transformatie op alle niveaus, waarbij we ontwikkeling en leren integreren in de dagelijks praktijk op de winkelvloer.
Belangrijkste effecten van deze aanpak:
Regiomanagers
Realiseren regiodoelen
Verzetten meer werk in hun tijd,
in plaats van meer tijd in hun werk
Dagen filiaalmanagers uit
tot verhoogde filiaalprestaties
Filiaalmanagers
Betrekken teams
bij het realiseren van filiaaldoelstellingen
Stimuleren medewerkers
tot verhoogde klant- en omzetprestaties
Doen meer met minder mensen
Verkoopmedewerkers
Veranderen meer kijkers in kopers
Laten de gemiddelde besteding
per klant groeien
Verhogen de klanttevredenheid
en herhalingsaankopen
Andere voordelen en resultaten
Verloop en verzuim nemen af
Verbeterde winkelprestaties
Gestroomlijnd management en regioteam
Onweerstaanbare winkelervaring
Meetbare resultaten
Waarom samenwerken met Great Place to Grow®?
In de praktijk
Ontwikkeling van mensen vindt plaats in de dagelijkse werkpraktijk, niet in een trainingszaal buiten het werk. Wij gebruiken Harvard onderzoek als basis om die ontwikkeling binnen organisaties te versnellen.
Onderstroom
In het dagelijks werk bepalen kennis, talent, drijfveren, emoties en overtuigingen het gedrag van mensen. Wij richten ons op het ontwikkelen van die onderstroom.
Vast bedrag
Ontwikkeling van mensen in organisaties laat zich niet plannen en begroten, dus werken we op basis van een vast bedrag per maand. Zo heeft iedereen altijd toegang tot de beste begeleiding en bouwen we samen aan resultaat.
Neem contact met ons op!
Vul het formulier in om contact met ons op te nemen. We staan voor je klaar, laten we beginnen!
Kantoor | Huis Leyduin
2e Leijweg 1, Vogelenzang, Nederland
Telefoon
088 - 877 88 33